Tänään siivottuani asuntomme sen ymmärsin. En vain osaa tai tahdo olla yksin.

Olen ollut viikonlopun yksin ilman beetä. Puhunut miljoonia minuutteja Z:n kanssa.

Tänään kun siivosin tämän kaiken, eikä Beetä näkynyt missään lähellä, ymmärsin että voisihan näinkin olla.

Voi olla vain minä. Ja minun rakkauteni itseeni. Voin ottaa riskejä. Jos minä ja Z emme mene yhteen löydän kyllä jonkun muun.

Miksi minun pitäisi elää elämää jossa katselen itseäni onnettomassa näytelmässä. Jota sitäkin näyttelen vallan huonosti.

    ... en tiedä enää mitä on rakastaa. rakastaa. toista. luulen niin vallan tavattomasti rakastavani Z:taa. Mutta sekin voi olla harhaa. en tiedä. muuta kuin siitä, että minun tulisi tehdä itseni onnelliseksi.

 Tänään olen vain soittanut ja soittanut ja soittanut ja tuntenut taas itseni soittajaksi pitkästä aikaa. Tänään en jaksanut välittää muusta. Ja tiedänhän minä, että lauluni on kaunista. Se on.

  Olen tälläinen. Oikeasti. Tänään tiesin millainen olen. Minä, yksin ilman muita.

Musiikki on jotain omaani. En tiedä miten toisinaan elän ja hengitän ilman sitä.

Kyllä, kyllä minä teen pian päätöksiä. Jos avoliittoni ilmaantuu vielä tämänkaltaisia päiviä. Että etsin itseni kaiken romun seasta.

  Ei, en ole enää romuna. Muutama osa ehkä vielä on vaiheessa.