Tänään on luvassa lisää jäällä pelattavaa kiekkoa. Haluan katsoa. Aion olla isänmaallinen ja kannustaaa Suomea. Toden teolla.

Kävin tänään kahvilassa ihmettelemässä elämän kauneutta. Niin se oli. Sitä ihmettelin. Yöllä näin kurjaa painajaista. Jossa kaikille kävi huonosti. Oli miljoonan helpottavaa herätä siitä.
Muistin olla erityis-kiitollinen siitä, että elämäni onkin totta sen jälkeen.

Niin menin sitten kahvilaan. Porkkanakakku oli parempaa kuin mikään koskaan. Ja divarista löysin kirjan jota olen jo kauan etsinyt. Päivä oli onnellinen.

Unista vielä yksi asia. Olen jo useampana päivänä nähnyt unta, jossa hiukseni leikataan hetken mielijohteesta. Niistä tehdään lyhyet ja hyvin vaaleat. Lopputulos on absurdi ja minulla aina Z:n häät tulossa, joihin olen saanut kutsun. Itken sitä että joudun menemään sinne uusilla rumilla hiuksillani. Z kun on aina pitänyt pitkistä tummista hiuksistani. Unen lopussa varaan ajan hiustenpidennykseen.

Mistähän tämä viestii? Ehkä siitä että pidän hiuksistani niin kovin paljon. En leikkaisi niitä ehkä paljostakaan rahasta. Tai leikkaisin sittenkin. Voisinhan ottaa hiustenpidennyksen, hah.

Tänään kun katsoin peilistä olin kaunis.